Cégügyek

A virtuális iroda

Vannak olyan vállalkozások, amelyek nem igényelnek állandó irodai jelenlétet, a szolgáltatásukból kifolyólag, vagy csak költséghatékonysági szempontokból nem szeretnének állandó iroda bérletet. Az ilyen vállalkozásoknak az egyik legjobb megoldás a virtuális iroda bérlés. Az ilyen kiadó iroda típusnál az egyik nagyon fontos szolgáltatás az, hogy a vállalkozás székhelyeként szolgál az irodaház, a cég alapítás során az irodaház van megadva mint székhely. A költséghatékonyság abból fakad, hogy havi négy-nyolc alkalmas irodahasználat van a bérleti díjban, ez heti 1-2 alkalom iroda használatot jelent. Azoknak a cégeknek, akiknek fontos az exkluzív irodai megjelenés az ügyfélfogadáskor, de nem igényel ez többet, mint heti 1-2 alkalmat tökéletes megoldás lehet a virtuális irodabérlés, mert ugyan úgy működik, mint egy normál kiadó iroda. Az irodaház minden szolgáltatása ugyan úgy jár az irodához, pl.: recepció, postai küldemények átvétele, továbbítása, irodatakarítás, portaszolgálat. A kiadó iroda bérleti díja tartalmazza a rezsi és üzemeltetési költség díjait is. A virtuális iroda egy jó megoldás azoknak, akik pénzt szeretnének megspórolni és szeretnének a cégüknek egy jól hangzó székhelyet.