Cégügyek

Google Ads

Szeretne jelen lenni ott és akkor, amikor és ahol az ön termékét keresik a potenciális vásárlók? A Google Ads több módon is segít ebben. Az egyik módszer a Google Ads kulcsszavas hirdetése, valamint az ugyanott megjelenő Google Shopping. Amikor egy internetező rákeres egy számunkra fontos kulcsszóra, amelyre beállítottunk hirdetést, akkor a találati lista tetején jelenik meg a szöveges, vagy (Shopping kampány esetén) képpel ellátott hirdetésünk. A beállításoknál megadhatjuk, hogy mely városokban jelenjen meg a hirdetés, milyen nemű embereknek, milyen korosztálynak, remarketing listát csatolhatunk a kampányba és még sok más lehetőségünk van arra, hogy a célzást finomítsuk. A Google Ads Display hálózatában látványos, képes hirdetéseket jeleníthetünk meg sok ezer minőségi weboldalon, így a cégünk ismertségét is hatékonyan növelhetjük. A Google Ads Display hirdetések megjelenítéséért fizethetünk CPC, vagy CPM alapon. Ha ez még nem lenne elegendő, akkor ott a YouTube hirdetési lehetőség is, amelyet szintén a Google Ads rendszeren keresztül állíthatunk be és kezelhetünk.

Mint minden online hirdetési formának, így a Google Ads hirdetéseknek is megvan az az előnye, hogy beállíthatunk konverziókövetést, amellyel figyelemmel kísérhetjük, hogy mely hirdetéseink milyen gyakran eredményeznek vásárlást, vagy üzenetküldést a weboldalunkon.