Cégügyek

Mi számít székhelyszolgáltatásnak?

Hivatalosan az a szolgáltatás minősül székhelyszolgáltatásnak, amely egy adott cég megbízásából gondoskodik a cég hivatalos ügyeinek intézéséről, a leveleinek fogadásáról és kezeléséről, tárolásáról, továbbításáról, valamint arról, hogy az iratok elérhetőek legyenek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) számára egy esetleges revízió alkalmával. Tehát összességében a székhelyszolgáltatás egy olyan irodai szolgáltatás, mely a megállapodás értelmében a cég a postaügyeit intézi. Ezzel időt és pénzt spórol meg a tulajdonosnak, hiszen nincs arra kötelezve, hogy saját otthonát és magánszféráját tegye a hivatali ügyeinek központjává, ahogy arra sem, hogy egy külön irodát béreljen titkárnővel, hogy ezeket az ügyek intézésére. A székhelyszolgáltatás a szerződés értelmében átvállalja ezeket a terheket, helyet biztosít a levelezésnek, fixnek számít, hiszen nem változtatja a székhelyét, ellenőrizhető a NAV számára, valamint kényelmet nyújt az ügyfélnek, akinek pusztán a cég egyéb ügyeivel kell foglalkoznia.