Cégügyek

Milyen a jó iroda?

Nagyon fontos hogy milyen közegben kell végeznünk a munkát nekünk és munkatársainknak. Amikor irodaházat választunk több szempontot is érdemes mérlegelni, mielőtt döntünk egy adott irodaház mellett. Nézzünk, hogy milyen szempontokat érdemes megnéznünk iroda választáskor. Fontos szempont, hogy hol helyezkedik el az iroda, mennyire könnyű megközelíteni az irodánkat, itt ne csak magunkra gondoljunk, hanem az ügyfeleinkre. Az nem vet jó fényt a vállalkozásunkra, ha az ügyfélnek keresgélnie kell az irodánkat, legyen könnyen megtalálható helyen. Az elhelyezkedés szempontjából még azt is érdemes megnézünk, hogy van-e a közelben posta, hogy ne kelljen sokat mennünk a levelek feladása miatt. A munkatársaink szemszögéből fontos hogy az iroda legyen világos, klimatizált, legyen megfelelő belmagasság a jó közérzet érdekében. Továbbá az irodában legyen egy kis konyha ahol a dolgozók meg tudják melegíteni az ebédjüket vagy a kávéjukat. Az iroda legyen jól felszerelt informatikai és telekommunikációs szempontból, hogy a munkának semmi ne szabjon határt. Sok irodaházban van lehetőség postai szolgáltatásra, így nem kell attól félnünk, hogy nem érkezne meg a postánk. Minden iroda más és más, ezért érdemes körbe nézni a piacon mielőtt eldöntjük, hogy melyik irodába költöztetjük cégünket.